Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Rastlös och röddagar

Av Lina Höglin - 18 juni 2014 20:13

En annan jobbig grej som jag märkt av med mig själv är är att jag är så fruktansvärt rastlös! Jag blir galen av att bara sitta hemma, vet inte hur många helger på rad jag varit ut, är som att det kryper i kroppen på mig och vet att jag nog driver de flesta till vansinne. Veckodagarna går bra för då vet jag att jag ska jobba, och då kan jag fylla dagarna med det, men varje fredag känner jag mig lätt irriterad över att jag har två dagar utan nått vettigt att göra. Bara att gå med hundarna är jobbigt, det blir alldeles för mycket tanke tid och det orkar jag inte med. och alla dessa röda dagar som varit! 

Vill ha tillbaka mitt gamla liv då jag kunde oroa mig för vad min mamma gjorde, när jag kunde låta bli att svara när hon ringde för att jag inte orkade höra hur full hon var. Självklart saknar jag tiden då hon var nykter mer, men nu när man står här med det här alternativet så skulle allt vara bättre. 


Har börja märka av att frågor om hur man mår ha börjat avta, är det så att man nu efter 4månader ska må bra eller är det för att mitt svar alltid varit "jo det är väl bra" som gjort att folk slutar undra? Har haft underbart stöd av mina vänner, det är inte det. Men dom kan inte veta hur det känns, så varför ens försöka förklara?


och nu har man tre dagars ledighet att se fram emot... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Höglin - 11 juli 2014 19:31

det är helt sjukt att det om tre dagar gått ett halvår sen du dog. Saknaden känns varje dag, får hela tiden känslan av att ringa dig. Och att sen komma på att det inte går gör så in i helvete ont!  Drömde om sig härom natten, innan har jag mest haf...

Av Lina Höglin - 13 juni 2014 19:43

Har aldrig bloggat eller läst en blogg. Detta är enbart för min egen skull, för att jag ska få ut allt jag känner. Om någon läser eller inte spelar ingen roll.    För fyra månader sen idag dog min mamma, den 13 februari, dagen efter hennes födels...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards