Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Rubrik saknas

Av Lina Höglin - 11 juli 2014 19:31

det är helt sjukt att det om tre dagar gått ett halvår sen du dog. Saknaden känns varje dag, får hela tiden känslan av att ringa dig. Och att sen komma på att det inte går gör så in i helvete ont! 

Drömde om sig härom natten, innan har jag mest haft drömmar då du varit full och jag arg. Den här började ungefär likadant, men det slutade med att vi stod och kramades och jag kommer i håg att jag i drömmen tänkte att det är bäst att jag håller om länge eftersom du är död. Sjukt. 

Idag har varit en bra dag, har varit med Josefine och lilla Liam och badat, men sen så ringer Nikoline och jag hör både Fredrik och Håkan i bakgrunden så jag säger att jag ringer upp senare. Känns som om jag inte hör till den familjen längre. Fredrik och Nikoline är fortfarande mina syskon men Håkan är inte längre min styvpappa och det gör ont. Nog för att ni gick ifrån varann för några år sedan så fortsatte ni ändå att vara tillsammans. Och sen nu när han också var så nära på att dö så vet jag inte hur jag ska hantera allt. Försöker finnas där för alla men jag orkar inte! Jag vill bara vara ifred! 

Fan å! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Höglin - 18 juni 2014 20:13

En annan jobbig grej som jag märkt av med mig själv är är att jag är så fruktansvärt rastlös! Jag blir galen av att bara sitta hemma, vet inte hur många helger på rad jag varit ut, är som att det kryper i kroppen på mig och vet att jag nog driver de ...

Av Lina Höglin - 13 juni 2014 19:43

Har aldrig bloggat eller läst en blogg. Detta är enbart för min egen skull, för att jag ska få ut allt jag känner. Om någon läser eller inte spelar ingen roll.    För fyra månader sen idag dog min mamma, den 13 februari, dagen efter hennes födels...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards